autor: Tereza Malíková | 7. Dub 2023 | Online marketing, Podnikání
Video je velmi efektivní marketingový nástroj. Pomocí videí lze jednoduše představit své produkty, služby nebo i celou firmu. Umístěte promo video na své webové stránky nebo sociální sítě a získejte nové zákazníky. Jak na to, se dozvíte v následujících řádcích. Přínos...
autor: Tereza Malíková | 29. Bře 2023 | Online marketing
Správná strategie pro obsahový marketing je důležitá pro oslovení, získání a udržení cílových zákazníků. Konkurence neustále roste a jediným možným způsobem, jak zůstat na trhu viditelným, je držet se aktuálních trendů. Obsahový marketing nabízí novinky v trendech...
autor: Denisa Havlová | 13. Bře 2023 | Podnikání
Je mnoho způsobů, jak si cílovou skupinu definovat. Která definice je nejlepší z marketingového hlediska? Proč je dobré vědět, komu prodáváme? Na koho cílíme svou reklamu? A jak nejlépe zjistit, kdo je naším ideálním klientem? V tomto článku si řekneme, jak najít svou...
autor: Tereza Malíková | 7. Bře 2023 | Online marketing, Programování
Jak si naprostý začátečník může vytvořit vlastní webové stránky nebo e-shop? Tvorba webových stránek a e-shopu nemusí být složitá. V následujících řádcích vám představíme nástroje, které k tvorbě webových stránek a e-shopu pomohou. Webové stránky pro začátečníky...
autor: Tereza Malíková | 1. Bře 2023 | Online marketing
Mediální prostor, internet a sociální sítě zaplavují dezinformace, hoaxy, misinformace i fake news. Vyznáte se v těchto termínech? Proč vznikají a jaký mají účel? Odpovědi nabízí dnešní článek. Hoax Hoax je podvodná zpráva, která by měla vyděsit, šířit paniku a přimět...