autor: Zuzana Dubová | 24. Čvn 2024 | Práce a kariéra, Programování, Vzdělávání
Rekvalifikační kurz programování vám pomůže otevřít dveře do IT světa. Vývojář je stále dost žádané povolání a můžete se dostat k velmi zajímavým projektům. Firmy nabízejí různé formy spolupráce a vybírat si můžete z různých a vám blízkých projektů. Jako programátoři...
autor: Zuzana Dubová | 21. Čvn 2024 | Personalistika, Práce a kariéra, Vzdělávání
Personalistika pro manažery a personalisty obecně zahrnuje nejen již získané dovednosti, ale také jejich rozvíjení. Pokud tedy pracujete na manažerské pozici nebo jste součást HR týmu, personální problematika k vám nevyhnutelně patří. Kde a co hledat, aby bylo...
autor: Tereza Malíková | 19. Čvn 2024 | Online marketing, Programování
V dnešní digitální době je návštěvnost stránek klíčovým ukazatelem úspěchu pro každý web. Ať už jste majitelem e-shopu, blogerem nebo provozujete firemní stránku. Porozumět tomu, jak lidé reagují na váš web, je nezbytné pro jeho růst a úspěch. V následujících řádcích...
autor: Tereza Malíková | 17. Čvn 2024 | Online marketing, Podnikání, Práce a kariéra, Programování
Vývoj mobilních aplikací zažívá v posledních letech nebývalého rozmachu. S nástupem nových technologií a rostoucí dostupností chytrých telefonů se mobilní aplikace staly nedílnou součástí našich životů. Ať už jde o zjednodušení každodenních úkolů, zábavu, nebo dokonce...
autor: Denisa Havlová | 14. Čvn 2024 | Online marketing, Podnikání, Vzdělávání
V současné době, kdy tradiční metody reklamy ztrácejí na síle a efektivitě, se firmy čím dál více obrací k inovativním cestám, jak upoutat pozornost svých zákazníků. Jedním z přístupů, který se v poslední době dostává do popředí, je guerilla marketing. Co je to...
autor: Denisa Havlová | 12. Čvn 2024 | Online marketing, Podnikání, Práce a kariéra, Vzdělávání
Content marketing je v současnosti jedním z nejdůležitějších aspektů digitálního marketingu. Má zásadní vliv na to, jak firmy komunikují se svými zákazníky, budují důvěru a zvyšují svou viditelnost online. V tomto článku prozkoumáme, co přesně content marketing je,...
autor: Zuzana Dubová | 10. Čvn 2024 | Online marketing, Personalistika, Práce a kariéra, Vzdělávání
Každé odvětví potřebuje určité vedení. Pro marketing tuto roli většinou zastává marketingový ředitel. Jaký by měl být a co musí umět? Kdo je marketingový ředitel? Marketingový ředitel má na starost implementaci marketingové strategie ve společnosti. Stejně tak řídí...
autor: Tereza Malíková | 7. Čvn 2024 | Online marketing, Podnikání, Práce a kariéra
Najít si čas na prozkoumání moderních marketingových trendů může být výzvou. Pravidelné sledování moderní marketingová komunikace se však vyplatí. Následující marketingové trendy budou pro komunikaci opravdu klíčové. Pojďte se s nimi seznámit v následujících řádcích....
autor: Zuzana Dubová | 5. Čvn 2024 | Podnikání, Práce a kariéra, Vzdělávání
Rozhodnutí co studovat, pokud se chcete stát podnikatelem, není tak složité. V dnešním světě je nepřeberné množství možností, které vám otevřou cestu do podnikatelského světa. Co tedy studovat, pokud chcete být úspěšným podnikatelem? Proč studovat podnikání a jaké...
autor: Denisa Havlová | 3. Čvn 2024 | Online marketing, Podnikání, Programování, Vzdělávání
Internet věcí (IoT) se stává stále významnějším fenoménem v naší současnosti. Tento koncept, který spočívá v propojení běžných předmětů s internetem, má potenciál zcela změnit způsob, jakým žijeme, pracujeme a komunikujeme. V tomto článku se podrobně podíváme na to,...