Produktivita práce a tipy, jak ji zvýšit

Produktivita práce a tipy, jak ji zvýšit

Víte, co je produktivita práce? Jak se měří? Jak docílíte jejího zefektivnění? Pokud nevíte, nebo si nejste jisti, přečtěte si náš článek. Dozvíte se mimo jiné, proč je dobré produktivitu práce sledovat a jak s tímto ukazatelem pracovat. Definice produktivity práce a...
Event marketing – zážitek, který prodává

Event marketing – zážitek, který prodává

Event marketing – jeden z nejúčinnějších druhů marketingu. Chcete-li svým potenciálním zákazníkům poskytnout opravdový zážitek se svým brandem nebo novým produktem, připravte jim setkání, kde mají možnost vidět produkt na vlastní oči a vyzkoušet si jeho funkčnost. Je...
Podcast – fenomén moderního internetu

Podcast – fenomén moderního internetu

Podcast – zvukový pořad, který je stále populárnější napříč celým internetem. Funguje podobně jako rozhlasové vysílání, ale jeho výhodou je, že si ho můžete pustit kdykoliv a kdekoliv. Tvůrci podcastů vydávají své pořady pravidelně, či jako série s omezeným počtem...
Proč jsou reference důležité?

Proč jsou reference důležité?

Reference se řadí mezi nejefektivnější součást marketingu. Zkušenosti zákazníků s vaším produktem nebo službou jsou skutečně účinnou reklamou. Jak je získat a jakým způsobem je prezentovat? Odpovědi nabízí dnešní článek. Reference jako důkaz   Sbíráním referencí...