autor: Denisa Havlová | 8. Říj 2022 | Práce a kariéra
Víte, co je produktivita práce? Jak se měří? Jak docílíte jejího zefektivnění? Pokud nevíte, nebo si nejste jisti, přečtěte si náš článek. Dozvíte se mimo jiné, proč je dobré produktivitu práce sledovat a jak s tímto ukazatelem pracovat. Definice produktivity práce a...
autor: Denisa Havlová | 5. Říj 2022 | Práce a kariéra, Vzdělávání
Práce z domu na mateřské dovolené je vzhledem k aktuálnímu vývoji hospodářské krize stále častěji skloňované téma v rodinách s malými dětmi. Důvodem je finanční situace. Je sice pravda, že rodiny mohou čerpat různé sociální dávky (přídavky na dítě, příspěvky na...
autor: Tereza Malíková | 25. Zář 2022 | Online marketing
Event marketing – jeden z nejúčinnějších druhů marketingu. Chcete-li svým potenciálním zákazníkům poskytnout opravdový zážitek se svým brandem nebo novým produktem, připravte jim setkání, kde mají možnost vidět produkt na vlastní oči a vyzkoušet si jeho funkčnost. Je...
autor: Tereza Malíková | 31. Srp 2022 | Online marketing
Podcast – zvukový pořad, který je stále populárnější napříč celým internetem. Funguje podobně jako rozhlasové vysílání, ale jeho výhodou je, že si ho můžete pustit kdykoliv a kdekoliv. Tvůrci podcastů vydávají své pořady pravidelně, či jako série s omezeným počtem...
autor: Tereza Malíková | 26. Srp 2022 | Online marketing
Reference se řadí mezi nejefektivnější součást marketingu. Zkušenosti zákazníků s vaším produktem nebo službou jsou skutečně účinnou reklamou. Jak je získat a jakým způsobem je prezentovat? Odpovědi nabízí dnešní článek. Reference jako důkaz Sbíráním referencí...