Event marketing – zážitek, který prodává

Event marketing – zážitek, který prodává

Event marketing – jeden z nejúčinnějších druhů marketingu. Chcete-li svým potenciálním zákazníkům poskytnout opravdový zážitek se svým brandem nebo novým produktem, připravte jim setkání, kde mají možnost vidět produkt na vlastní oči a vyzkoušet si jeho funkčnost. Je...
Podcast – fenomén moderního internetu

Podcast – fenomén moderního internetu

Podcast – zvukový pořad, který je stále populárnější napříč celým internetem. Funguje podobně jako rozhlasové vysílání, ale jeho výhodou je, že si ho můžete pustit kdykoliv a kdekoliv. Tvůrci podcastů vydávají své pořady pravidelně, či jako série s omezeným počtem...
Proč jsou reference důležité?

Proč jsou reference důležité?

Reference se řadí mezi nejefektivnější součást marketingu. Zkušenosti zákazníků s vaším produktem nebo službou jsou skutečně účinnou reklamou. Jak je získat a jakým způsobem je prezentovat? Odpovědi nabízí dnešní článek. Reference jako důkaz   Sbíráním referencí...
Jak oslovit investora?

Jak oslovit investora?

Plánujete rozjet podnikání? Máte nápad, který má potenciál? Jednou z možností, jak získat potřebné finance do začátku podnikání, je oslovení investora. Investoři často hledají inovativní společnosti s potenciálem vysokého zisku. Investor je pro podnikatele...