autor: Tereza Malíková | 6. Čvn 2023 | Podnikání
Zákaznický servis je neodmyslitelnou součástí úspěšného podnikání. Je to způsob, jakým společnost komunikuje se svými zákazníky a poskytuje jim podporu, aby se cítili spokojení. V tomto článku se podíváme na to, co zákaznický servis zahrnuje, jak ho vést a poskytovat,...
autor: Tereza Malíková | 30. Kvě 2023 | Podnikání
Udržitelnost je termín, který se v dnešní době stává stále důležitějším ve světě podnikání. Jedná se o koncept, který se týká schopnosti firmy provozovat své aktivity tak, aby minimalizovala negativní dopady na životní prostředí, společnost a ekonomiku. Proč je...
autor: Tereza Malíková | 26. Dub 2023 | Podnikání
Mít dobrý podnikatelský nápad a uspět s ním, je sen, který však není nedosažitelný. Nicméně je třeba myslet na řadu faktorů, protože samotná originalita výrobku nebo nabízené služby nestačí. V dnešní společnosti prodávají obaly a loga, která působí na smysly a mají...
autor: Denisa Havlová | 17. Dub 2023 | Online marketing
Email marketing – naučte se ho efektivně využít. Zajistěte, aby vaše emaily neskončily v spamu. Získejte tipy na zlepšení otevíratelnosti emailů a přehled nejznámějších emailingových nástrojů, jako je například SmartEmailing, Mailerlite či Ecomail. Co je to...
autor: Denisa Havlová | 14. Dub 2023 | Online marketing
Double opt in – jak jste na tom? Rozesíláte newslettery? Máte databázi kontaktů? Jsou vaše procesy v souladu s platnou legislativou? V tomto článku si povíme, jak dostát zákonným požadavkům. Zjistíte také, jaké další výhody vám double opt in může přinést. Co to...