Generace X, Y nebo Z 2. díl

Generace X, Y nebo Z 2. díl

Všimněte si, že každá z generací má svá specifika. U generace Y tomu není jinak. Jednotlivci těchto generací zastávají odlišné hodnoty, každého z nich motivuje něco jiného a to, co očekávají od života se v závislosti na době narození také liší. V dnešním článku se...
Personal brand: Vybudujte svou značku!

Personal brand: Vybudujte svou značku!

Ačkoli jste si doposud mohli myslet, že žádný osobní brand nemáte, opak je pravdou. Všichni mají osobní brand, ale ne všichni si jej vybudovali sami. V dnešním článku se zaměříme na budování osobní značky u těch lidí, kteří na sobě v tomto ohledu zatím nepracovali....
SWOT analýza k úspěšnému podnikání

SWOT analýza k úspěšnému podnikání

SWOT analýza je nástroj, který pomáhá s identifikací silných, ale i slabých stránek podnikání, projektů i podnikatelských záměrů. Tato analýza je součástí marketingové strategie, která se zaměřuje na dlouhodobé plánování. Samotné slovo SWOT je zkratkou anglických...
Cílová skupina – 4 tipy, jak ji definovat

Cílová skupina – 4 tipy, jak ji definovat

Je mnoho způsobů, jak si cílovou skupinu definovat. Která definice je nejlepší z marketingového hlediska? Proč je dobré vědět, komu prodáváme? Na koho cílíme svou reklamu? A jak nejlépe zjistit, kdo je naším ideálním klientem? V tomto článku si řekneme, jak najít svou...