autor: Tereza Malíková | 8. Čvc 2024 | Online marketing, Podnikání
Soubor strategií a technik, které se používají k prezentaci zboží v kamenném obchodě, ale i v e-shopu, se nazývá merchandising. Jeho hlavním úkolem je vytvořit lákavé prostředí, které oslovuje zákazníky, zvyšuje jejich zájem o produkty a podporuje prodej....
autor: Zuzana Dubová | 5. Čvc 2024 | Práce a kariéra, Vzdělávání
Typologie osobnosti je nástrojem pro personalisty, manažery, ale i řádové zaměstnance, kteří chtějí zlepšit své vztahy s ostatními ve společnosti. Celková stabilita ve vztazích a efektivní komunikace pak vytváří příjemné prostředí, ve kterém jsou zaměstnanci...
autor: Tereza Malíková | 1. Čvc 2024 | Online marketing, Podnikání, Práce a kariéra
Odlišení se od konkurence a dosažení úspěchu na trhu v dnešní době vyžaduje kombinaci inovativního myšlení, strategického plánování a vynikajícího zákaznického servisu. V následujících řádcích si představíme 5 způsobů, jak se odlišit od konkurence a zvítězit na trhu....
autor: Tereza Malíková | 26. Čvn 2024 | Online marketing, Vzdělávání
Collabim je komplexní SEO nástroj, který nabízí mnoho funkcí od sledování pozic klíčových slov, přes analýzu konkurence, až po správu odkazů. S Collabimem můžete začít používat profesionální SEO nástroj a okamžitě zjistit reálné výsledky ve zlepšení vašeho online...
autor: Zuzana Dubová | 21. Čvn 2024 | Personalistika, Práce a kariéra, Vzdělávání
Personalistika pro manažery a personalisty obecně zahrnuje nejen již získané dovednosti, ale také jejich rozvíjení. Pokud tedy pracujete na manažerské pozici nebo jste součást HR týmu, personální problematika k vám nevyhnutelně patří. Kde a co hledat, aby bylo...