autor: Tereza Malíková | 26. Srp 2022 | Online marketing
Reference se řadí mezi nejefektivnější součást marketingu. Zkušenosti zákazníků s vaším produktem nebo službou jsou skutečně účinnou reklamou. Jak je získat a jakým způsobem je prezentovat? Odpovědi nabízí dnešní článek. Reference jako důkaz Sbíráním referencí...
autor: Tereza Malíková | 17. Srp 2022 | Nezařazeno
Bezpečnost na internetu – důležitý pojem, který je stále aktuálnější. Jedná se o soubor opatření, která mají znemožnit nebo alespoň ztížit internetovému útočníku získání vašich soukromých dat, obsahu komunikace a případně převzetí vlády nad celou sítí a pokusem...
autor: Tereza Malíková | 20. Čvc 2022 | Práce a kariéra
Každá menší i větší společnost má své zaměstnance, kteří mají stanovený fond pracovní doby a dovolené. Jejich docházka na pracoviště musí být ze zákona evidovaná. Zaznamenávat se musí jejich příchod a odchod z práce, ale i dovolené a návštěvy u lékaře. Moderní...
autor: Tereza Malíková | 14. Čvn 2022 | Práce a kariéra
Zhruba 49 % českých firem nabízí v rámci nepeněžních výhod pro své zaměstnance stravenky. U zaměstnanců jsou oblíbené především díky snadnému využití. Slouží jako měna, kterou lze platit v restauracích i v některých obchodech. Pro zaměstnavatele představují způsob,...
autor: Tereza Malíková | 11. Čvn 2022 | Online marketing
Analýza webu slouží k získávání informací ohledně návštěvnosti vašeho webu. Data z webové analytiky pomáhají e-shopům zvyšovat tržby prostřednictvím optimalizace investic online marketingu, optimalizace obsahu webu a vyhodnocováním marketingových kampaní. Nástroje...