Generace X, Y nebo Z 2. díl

Generace X, Y nebo Z 2. díl

Všimněte si, že každá z generací má svá specifika. U generace Y tomu není jinak. Jednotlivci těchto generací zastávají odlišné hodnoty, každého z nich motivuje něco jiného a to, co očekávají od života se v závislosti na době narození také liší. V dnešním článku se...
Cílová skupina – 4 tipy, jak ji definovat

Cílová skupina – 4 tipy, jak ji definovat

Je mnoho způsobů, jak si cílovou skupinu definovat. Která definice je nejlepší z marketingového hlediska? Proč je dobré vědět, komu prodáváme? Na koho cílíme svou reklamu? A jak nejlépe zjistit, kdo je naším ideálním klientem? V tomto článku si řekneme, jak najít svou...
Chcete být úspěšní v online podnikání?

Chcete být úspěšní v online podnikání?

V posledních letech se mnoho podnikatelů zaměřilo na online prostředí. Je to zcela nový svět s úplně jinými pravidly. Co může učinit online podnikání úspěšným? V tomto článku vám nabídneme několik tipů, jak zvýšit své šance na zahájení a udržení úspěšného online...