Cílová skupina – 4 tipy, jak ji definovat

Cílová skupina – 4 tipy, jak ji definovat

Je mnoho způsobů, jak si cílovou skupinu definovat. Která definice je nejlepší z marketingového hlediska? Proč je dobré vědět, komu prodáváme? Na koho cílíme svou reklamu? A jak nejlépe zjistit, kdo je naším ideálním klientem? V tomto článku si řekneme, jak najít svou...
Je influencer marketing jen pro velké hráče?

Je influencer marketing jen pro velké hráče?

Influencer marketing se v mnoha ohledech zasloužil o zviditelnění brandů a produktů. Rovněž má vliv na zvýšení konverzí. Často ale zůstává nepochopen. Zejména u majitelů malých firem. Je to proto, že influenceři jsou obvykle spojováni spíše se značkami, které si je...
Chcete být úspěšní v online podnikání?

Chcete být úspěšní v online podnikání?

V posledních letech se mnoho podnikatelů zaměřilo na online prostředí. Je to zcela nový svět s úplně jinými pravidly. Co může učinit online podnikání úspěšným? V tomto článku vám nabídneme několik tipů, jak zvýšit své šance na zahájení a udržení úspěšného online...
Pinterest – jak na něm podnikat v roce 2023?

Pinterest – jak na něm podnikat v roce 2023?

V tomto článku se dozvíte, jak a proč podnikat na Pinterestu. Proč by zrovna vaše firma měla používat Pinterest k propagaci svého podnikání. Řekneme vám, co stojí za úspěšným podnikáním na této platformě. Popíšeme některé marketingové taktiky, jak budovat svou...