autor: Tereza Malíková | 11. Zář 2023 | Online marketing
Ve světě digitálního marketingu je klíčové, aby obsah webových stránek byl hodnocen jako důvěryhodný a kvalitní. V rámci algoritmu vyhledávače Google se objevuje termín EAT, který znamená: zkušenost, odbornost, autoritu a důvěryhodnost. Google věnuje stále větší...
autor: Zuzana Klímová | 8. Zář 2023 | Online marketing
V dnešní digitální době je optimalizace obsahu klíčovým prvkem pro dosažení viditelnosti na internetu. Bez ohledu na to, jak kvalitní je váš obsah, pokud není správně optimalizován, je pravděpodobné, že ho nikdo nenajde. Tento článek vám poskytne přehled o tom, co je...
autor: Tereza Malíková | 6. Zář 2023 | Online marketing
V dnešní digitální době je personalizace klíčovým faktorem pro úspěch mnoha společností. Od marketingu a e-commerce po zdravotnictví a vzdělávání. Společnosti se snaží poskytovat zážitky a služby, které co nejlépe odpovídají jednotlivým potřebám a preferencím jejich...
autor: Tereza Malíková | 4. Zář 2023 | Programování
SSL (Secure Sockets Layer) certifikáty jsou klíčovými prvky pro zabezpečení internetové komunikace. Poskytují šifrované spojení mezi webovými prohlížeči a webovými servery, což zvyšuje bezpečnost při přenosu citlivých dat. V tomto článku se podíváme na to, co SSL...
autor: Denisa Havlová | 28. Čvc 2023 | Online marketing, Práce a kariéra
Chcete se dozvědět více o práci copywritera? V tomto článku vám povíme, co je to copywriting a jak se naučit psát texty, které prodávají. Dozvíte se také, jak se platí copywriterům a jak získat co nejvíce zakázek. Co je to copywriting Copywriting je tvorba reklamních...