autor: Tereza Malíková | 20. Čvn 2022 | Online marketing
Starejte se o své pravidelné zákazníky a poskytuje jim informace jako prvním pomocí zasílání newsletteru. Newsletter by měl být kvalitní a poutavý. Zkrátka by měl zaujmout na první pohled. Není tajemstvím, že pravidelní zákazníci tvoří větší část tržeb než ti noví. A...
autor: Tereza Malíková | 17. Čvn 2022 | Online marketing
Věrnostní programy mají mnoho podob – sbírání bodů, partnerský program, sleva na další nákup, cashback. Řadí se tak mezi úspěšnou formu marketingu a lze ho individuálně upravovat dle aktuální poptávky zákazníků. Věrnostní program by měl být užitečný jak pro zákazníky,...
autor: Tereza Malíková | 11. Čvn 2022 | Online marketing
Analýza webu slouží k získávání informací ohledně návštěvnosti vašeho webu. Data z webové analytiky pomáhají e-shopům zvyšovat tržby prostřednictvím optimalizace investic online marketingu, optimalizace obsahu webu a vyhodnocováním marketingových kampaní. Nástroje...
autor: Tereza Malíková | 27. Kvě 2022 | Online marketing
Marketing je v dnešní době velmi důležitý nástroj úspěšného podnikání. Jednoduše řečeno, abyste prodávali své výrobky nebo služby, musíte být vidět, slyšet a musí se o vás mluvit. Online nebo offline marketing? Nejlépe v obou verzích zároveň. Jaký je mezi nimi rozdíl,...
autor: Daniela Ducháčková | 29. Dub 2022 | Online marketing
Jestliže máte děti alespoň školního věku, možná už jste slyšeli, jak se baví o TikToku. Navíc na něm pravděpodobně tráví hodně času. Tento chytlavý název sociální sítě, kterou stále mnoho marketéru trochu podhodnocuje a považuje ji za “zábavu pro děti”, by...