autor: Tereza Malíková | 8. Čvc 2024 | Online marketing, Podnikání
Soubor strategií a technik, které se používají k prezentaci zboží v kamenném obchodě, ale i v e-shopu, se nazývá merchandising. Jeho hlavním úkolem je vytvořit lákavé prostředí, které oslovuje zákazníky, zvyšuje jejich zájem o produkty a podporuje prodej....
autor: Zuzana Dubová | 10. Čvn 2024 | Online marketing, Personalistika, Práce a kariéra, Vzdělávání
Každé odvětví potřebuje určité vedení. Pro marketing tuto roli většinou zastává marketingový ředitel. Jaký by měl být a co musí umět? Kdo je marketingový ředitel? Marketingový ředitel má na starost implementaci marketingové strategie ve společnosti. Stejně tak řídí...
autor: Denisa Havlová | 3. Čvn 2024 | Online marketing, Podnikání, Programování, Vzdělávání
Internet věcí (IoT) se stává stále významnějším fenoménem v naší současnosti. Tento koncept, který spočívá v propojení běžných předmětů s internetem, má potenciál zcela změnit způsob, jakým žijeme, pracujeme a komunikujeme. V tomto článku se podrobně podíváme na to,...
autor: Denisa Havlová | 31. Kvě 2024 | Online marketing, Podnikání, Práce a kariéra, Vzdělávání
Kreativní voucher je jedinečná forma finanční podpory určená pro malé a střední podniky, které chtějí inovovat, rozvíjet své podnikání nebo zlepšit své marketingové strategie prostřednictvím spolupráce s kreativními agenturami. Tento článek prozkoumá, jak kreativní...
autor: Tereza Malíková | 15. Kvě 2024 | Online marketing, Podnikání
Emailový marketing je stále jedním z nejdůležitějších nástrojů pro komunikaci s klienty a budování vztahů s nimi. Existuje mnoho platforem, které nabízejí širokou škálu funkcí pro usnadnění správy a zvyšování efektivity kampaní. Tři známé emailingové nástroje si...