ClickUp vám pomůže usnadnit práci a zlepšit produktivitu. V čem je tahle aplikace přínosná a kdy ji můžete využít?
Obsah
Co je ClickUp?
Je to platforma, která funguje jako ideální nástroj pro vaši i týmovou práci. Využít ji můžete ke zefektivnění produktivity všech členů týmu. Na ClickUpu se můžete setkávat, diskutovat, plánovat a pracovat na všem, co potřebujete. Je vhodný na projektové řízení, kde můžete zpracovávat procesní dokumenty a navrhovat produkty.
Jde o cloudové řešení pro řízení projektů pro jakkoliv velké společnosti. Celá platforma je založena s myšlenkou úspory času a má nespočet různých funkcí, které si přizpůsobíte přesně pro takový druh práce, který potřebujete. Vymýšlet můžete nové agilní pracovní postupy, plánovat kampaně a prakticky se přizpůsobí jakékoliv projektové metodice nebo odvětví.
Můžete zde tak pracovat se stovkami lidí, kteří jsou z různých koutů světa. ClickUp nabízí širokou škálu šablon, které můžete využít tak, aby přesně pasovala na vaši společnost. Stejně tak můžete vybírat z předem definovaných frameworků, které pomáhají s nastartováním procesů.
Co je na ClickUpu nejlepší?
Více než 15 zobrazení včetně kalendáře, časové osy nebo pracovního vytížení. Můžete si ClickUp zobrazit jako seznam, nástěnku nebo jako myšlenkovou mapu a naplánovat si tak své úkoly v dokonalém vizuálním obrysu.
Můžete zde trasovat časovou náročnost na jednotlivých úkolech a na jakémkoliv zařízení. Stejně tak si můžete zobrazit na čem každý z týmu pracuje, kdo je pozadu a komu jde práce lépe, než se plánovalo.
Nabídne vám odhad doby, kterou budete potřebovat na zpracování daného úkolu a zobrazí jej na časové ose. Efektivněji tak budete řídit svůj čas. Využít můžete poznámky, které odkazují na to, čím jste trávili svůj čas. Pokud potřebujete fakturovat čas svému klientovi, můžete ho označit jako „fakturovatelný“ a tak uvidíte, jaký čas účtujete.
Využijete stovky způsobů automatizace opakujících se úkolů, komentáře apod. Stáhnout si můžete ClickUp i do svého mobilu. Pokud jste zrovna na cestách má tato aplikace intuitivní rozhraní a je nastavená tak, aby byla pro práci z telefonu co nejpohodlnější.
K čemu dále využívat ClickUp?
Jakožto výkonný nástroj pro správu projektů a produktivity vám může ClickUp pomoci několika způsoby.
1.) Spolupráce
Umožňuje týmům efektivněji spolupracovat. Najdete zde totiž funkce, jako komentáře, zmínky nebo přiřazování úkolů. S členy týmu tak můžete komunikovat přímo v rámci aplikace prostřednictvím chatu nebo již zmíněných komentářů. Zajistíte tak, aby všichni věděli, kde se zrovna pohybujete a co je potřeba.
2.) Integrace
ClickUp lze spojit s dalšími nástroji a službami jako je například Google Disk, Trello nebo Slack a jiné. Tak můžete snadno shromáždit všechny nástroje a data na jednom místě a při práci zůstáváte stále v jedné aplikaci.
3.) Řídící panely dle uživatelů
Můžete si vybrat z více než 50 variant a vytvořit si tak řídící panel pro jakýkoliv obchodní scénář. Získáte tak přehled o své práci a můžete jej nakonfigurovat přesně, jak potřebujete. Nastavíte si, aby vám zobrazoval například seznam úkolů, tabulky nebo časové osy.
Jak ClickUp používat?
- Ze začátku vyzkoušejte bezplatný účet, na kterém si vyzkoušíte, zda vám práce s tímto nástrojem skutečně vyhovuje.
- Po vytvoření účtu nastavte pracovní prostor. Pokud chcete, můžete pracovních prostorů vytvořit i více. Záleží vždy na tom, jak potřebujete svou práci rozdělit.
- V rámci takového pracovního prostoru už můžete tvořit projekt. K tomu využijte přednastavené šablony, které opět v průběhu času můžete přizpůsobovat a upravovat dle vašich preferencí.
- Po vytvoření projektů začněte přidávat úkoly. V závislosti na jednotlivých úkolech si pohrajte s nastavením termínů, prioritou apod.
- Přidejte do svého pracovního prostoru členy týmu a začněte s nimi komunikovat. Využít můžete chat nebo komentáře.
- Připojte další nástroje, které vám práci usnadní a automatizujte opakující se úkoly.
Cena ClickUPu
ClickUp nabízí tři různé tarify, kdy dva z nich jsou placené a jeden zdarma.
První verze – free
Nabídka není nijak časově omezená, můžete tedy tuto verzi využívat stále. Ve Free verzi máte k dispozici neomezený počet projektů a úkolů, neomezený počet členů týmu a cloudový prostor o velikosti 100 MB. Tato verze však neobsahuje žádné pokročilé funkce a neumožňuje integraci dalších nástrojů. Je vhodná na vyzkoušení platformy, zda vám vůbec bude pro práci vyhovovat.
Druhá verze – Unlimited
Tato verze je již zpoplatněná a to 9 dolarů měsíčně za jednoho uživatele (5 dolarů měsíčně při závazku na jeden rok). Unlimited odemyká prémiové funkce mezi které patří funkce Gantt Charts, která zobrazuje úkoly na časové ose a to, jak jsou jednotlivé úkoly propojeny. Získáte také neomezené datové úložiště, neomezenou možnost integrace a prioritní zákaznickou podporu.
Třetí verze – Business
Za tuto verzi zaplatíte 19 dolarů měsíčně (9 dolarů při závazku na jeden rok). Mezi funkce, které získáte s verzi Business patří možnost vytvářet myšlenkové mapy nebo exportování dat v různých formátech.