Toggl je oblíbenou aplikací pro sledování času a časové náročnosti u jednotlivých projektů. Většinou jej využijí podnikatelé, kteří potřebují vědět, kam zaúčtovat hodiny. Toggl využívají také studenti, aby si zlepšili svou produktivitu. Funguje jak online tak v prohlížeči a je velmi snadný po uživatelské stránce.

Co je Toggl?

Toggl je nástroj pro sledování času a správu časových záznamů. Využít jej můžete sami pro sebe i v týmech. Toggl pomáhá s vysokou přesností sledovat čas na projektu a pomáhá udržovat přehled o produktivitě a efektivitě. Kombinuje hned několik řešení:

  • projektový management,
  • fakturace,
  • optimalizace pracovního postupu.

Nabízí jak desktopovou aplikaci pro Windows a Mac, tak i mobilní aplikaci pro Android i iOS a rozšíření pro Chrome.

Využití Toggl v praxi

Už ve své bezplatné verzi můžete využívat spoustu funkcí, které vám pomohou s produktivitou, sledováním času a ukládáním potřebných dat.

1.) Jednoduchá organizace

Toggl má jednoduchý organizační systém, který vám pomůže najít přesně to, co zrovna pro svou práci potřebujete. Můžete využívat i popisy, které zadáváte do textového pole u svého úkolu. Dále své projekty kategorizujete pomocí značek tak, abyste viděli, na čem nejvíce pracujete. Díky tomu tak zjistíte, na jakém úkolu trávíte nejvíce času. Nejlepší na tom je, že si můžete sami zvolit, které položky si při organizaci své práce budete trasovat.

2.) Pomodoro časovač

Metoda pomodoro se využívá pro soustředěnou práci tak, abyste byli schopni pracovat co nejefektivněji. Spočívá v rozdělení času na minuty soustředěné práce a minuty absolutního odpočinku. Toggl nabízí právě takový pomodoro odpočet, kdy při rozkliknutí ikony s rajčetem najede 25minutový časovač. Vyberete tedy úkol, spustíte odpočet a pracujete. Jakmile zazní zvuk časovače, dáte si pauzu a pak celý proces opakujete.

Pomodoro odpočet si můžete v aplikaci změnit na takovou délku, jaká vyhovuje právě vám.

TOP rekvalifikační kurzy v roce 2024

3.) Hlášení času

Toggl, pokud tak zvolíte, vám bude do e-mailu posílat vlastní zprávy, podle předem stanoveného plánu. Můžete tak sdílet veškeré výkazy o času stráveném na úkolech i pracovní výkazy celého týmu, které pak dáte k nahlédnutí klientům. Na základě této funkce pak využijete i účtování. V Togglu můžete jako zaměstnavatel schvalovat pracovní výkazy a sledovat vyfakturované hodiny v reálném čase.

4.) Řízení týmové zátěže

Využijte aplikaci pro svůj přehled na čem členové týmu pracují. Toggl kontroluje data v týmu, aby bylo jasné, kdo na čem momentálně pracuje. Jakožto správci můžete vytvářet skupiny uživatelů a spravovat přístup podle skupin.

5.) Reporting

Toggl využijete i pro reporty. Vybírat můžete z několika přehledů, které aplikace nabízí. Jedním z nich je souhrn, kde filtrujete čas podle dat, uživatelů, projektu nebo klienta. V podrobnějším reportu vidíte každý jednotlivý časový údaj. A týdenní report nabízí náhled na čas v průběhu týdne.

Toggl ceny

Toggl nabízí čtyři různé verze::

  • Free
  • Starter
  • Premium
  • Enterprise

Free Toggl

Verze Free je zdarma pro 5 uživatelů. Využijete:

  • neomezené sledování času,
  • exportovatelné zprávy,
  • automatické sledování času,
  • integraci kalendáře Google a Outlook
  • nebo uložení dat po dobu 6 měsíců.

Starter

Verze Starter stojí 9 dolarů za měsíc pro jednu osobu.  Obsahuje vše co verze Free a k tomu navíc:

  • sazby, které fakturujete,
  • zaokrouhlování času u přehledů,
  • odhady času projektů a upozornění,
  • předvyplněné šablony projektů a další „podprojekty“, které jsou uvedeny jako úkoly.

Premium

Premium Toggl stojí 18 dolarů na osobu měsíčně. Najdete zde vše co ve Starter verzi a k tomu:

  • schválení časového rozvrhu,
  • připomenutí sledování týmového času,
  • plánovač e-mailů s přehledy,
  • prognózy a analýzy projektů,
  • náklady na týmovou práci,
  • pokročilé funkce integrity dat sledování času,
  • integraci Jira a Salesforce,
  • jednotné přihlášení.

Enterprise

Jedná se o řešení na míru. Najdete zde to, co v Premium a k tomu:

  • správu více pracovních prostorů v rámci jedné organizace,
  • specializované řízení, jakých úspěchů jste dosáhli u klientů,
  • přednostní zákaznickou podporu,
  • přizpůsobitelná řešení,
  • množstevní slevy pro velké týmy.

Mám zájem o odběr newsletteru