autor: Tereza Malíková | 29. Lis 2023 | Online marketing
Kontextová reklama je jedním z nejpopulárnějších a nejúčinnějších způsobů online propagace. Díky tomu, že se reklamy zobrazují v kontextu s obsahem webových stránek, tak jsou pro uživatele užitečné. Úkolem kontextové reklamy je, aby na ni uživatel kliknul. Kliknutí na...
autor: Tereza Malíková | 27. Lis 2023 | Online marketing
Mikro momenty jsou krátké, ale důležité okamžiky, kdy se spotřebitelé setkávají s vaší značkou. Mohou to být okamžiky, kdy zákazník navštíví vaši webovou stránku, prohlíží si produkt nebo se obrací na zákaznický servis. Mikro momenty jsou o tom, že jsou lidé na...
autor: Tereza Malíková | 24. Lis 2023 | Online marketing
V dnešní době, kdy je online obsah stále více konkurenční, je důležité najít způsob, jak zaujmout a zapojit své publikum. Jednou z možností je využít interaktivní obsah, který je součástí marketingového komunikačního mixu. Jak zahrnout interaktivní obsah ke...
autor: Tereza Malíková | 22. Lis 2023 | Online marketing
Rozšířená realita (AR) je technologie, která umožňuje uživatelům vidět virtuální objekty a informace vložené do skutečného světa. AR je stále relativně nová technologie, ale v posledních letech se rychle rozvíjí a nachází stále širší uplatnění v různých oblastech,...
autor: Zuzana Dubová | 20. Lis 2023 | Personalistika, Práce a kariéra, Vzdělávání
V dnešní době, kdy máme většinou svůj profesní život krásně vykreslený na sociálních sítích, se může zdát, že je papírovým vizitkám konec. Není tomu ovšem tak. Papírové vizitky jsou součástí off-line marketingu nejen vás samotných, ale také společnosti, pro kterou...