autor: Zuzana Klímová | 23. Říj 2021 | Nezařazeno, Účetnictví a daně
Bankovní identita (ve zkratce BankID) umožňuje lidem přihlášení s pomocí internetového bankovnictví ke službám eGovernmentu. Pracuje s principem již jednou ověřené totožnosti. Tento systém se používá i v jiných evropských zemích. Bankovní identita slouží k přihlášení...
autor: Daniela Ducháčková | 16. Čvn 2021 | Nezařazeno, Práce a kariéra
Cenotvorba dokáže potrápit jak zkušeného profesionála, tak začátečníka v oboru. K podnikání však patří a je důležité, aby s cenou za služby byly spokojené obě strany. Nemyslete si, že v článku najdete jasně stanovené ceny za hodinu práce, tu si musíte určit sami,...
autor: Markéta Kadeřábková | 12. Bře 2021 | Online marketing, Vzdělávání
Zakládáte-li novou firmu nebo se chystáte původní přejmenovat, přečtěte si tento článek, ve kterém se dozvíte, jak vymyslet nový název firmy a vyhnout se zbytečným chybám, které by vás stály čas i peníze navíc. Ať už stojíte před rozhodnutím vymyslet název firmy...
autor: Markéta Kadeřábková | 25. Led 2021 | Práce a kariéra, Vzdělávání
Ať už pracujete jako marketingový specialista, auditor, projektový manažer či konzultant, vyhotovujete pro své zaměstnavatele nebo klienty reporty o vaší práci. Přečtěte si tipy, jak napsat report a působit profesionálně! Co je reporting? Reporting znamená podání...
autor: Daniela Ducháčková | 4. Led 2021 | Nezařazeno, Online marketing
Barvy mají mnoho zajímavých funkcí. Mimo estetickou a vizuální stránku dokážou zázraky i v oblasti marketingu. A ti, kteří se online marketingu věnují, si jsou tohoto významu barev dobře vědomi. Jak se využívá psychologie barev v marketingu? Kterou z nich zvolit pro...