autor: Tereza Malíková | 15. Čvc 2024 | Podnikání, Práce a kariéra, Účetnictví a daně
Stát se podnikatelem je snem mnoha lidí, ale ne každý má odvahu nebo prostředky k založení vlastní firmy. Podnikání, ale nemusí být spojeno s velkým množstvím peněz. Zde je několik rad, jak začít podnikat od nuly a bez rizika. Založení živnosti Nejjednodušší je...
autor: Denisa Havlová | 10. Čvc 2024 | Online marketing, Podnikání, Práce a kariéra, Vzdělávání
V dnešní době je marketingová agentura klíčovým hráčem v oblasti propagace značek, produktů a služeb. S rozmachem digitálních technologií a sociálních médií se role marketingových agentur stává ještě významnější. Tento článek prozkoumá, co přesně marketingová agentura...
autor: Tereza Malíková | 8. Čvc 2024 | Online marketing, Podnikání
Soubor strategií a technik, které se používají k prezentaci zboží v kamenném obchodě, ale i v e-shopu, se nazývá merchandising. Jeho hlavním úkolem je vytvořit lákavé prostředí, které oslovuje zákazníky, zvyšuje jejich zájem o produkty a podporuje prodej....
autor: Zuzana Dubová | 10. Čvn 2024 | Online marketing, Personalistika, Práce a kariéra, Vzdělávání
Každé odvětví potřebuje určité vedení. Pro marketing tuto roli většinou zastává marketingový ředitel. Jaký by měl být a co musí umět? Kdo je marketingový ředitel? Marketingový ředitel má na starost implementaci marketingové strategie ve společnosti. Stejně tak řídí...
autor: Denisa Havlová | 3. Čvn 2024 | Online marketing, Podnikání, Programování, Vzdělávání
Internet věcí (IoT) se stává stále významnějším fenoménem v naší současnosti. Tento koncept, který spočívá v propojení běžných předmětů s internetem, má potenciál zcela změnit způsob, jakým žijeme, pracujeme a komunikujeme. V tomto článku se podrobně podíváme na to,...