Známé osobnosti jsou lidé, kteří se proslavili díky svému oboru, ve kterém se řadí k těm vůbec nejlepším. Proslavit se člověk může v dnešní době také například jako tzv. Youtuber, který sbírá slávu díky videím, které natáčí.
Mezi známé osobnosti tak můžeme zařadit jak herce, moderátory, zpěváky, tak i Youtubery nebo kuchaře. Za zmínku stojí například známý šéfkuchař a podnikatel Zdeněk Pohlreich, scifi spisovatel Ondřej Neff, anebo například zpěvák Marek Ztracený či finalista soutěže Československo má Talent 2019 Pavel Horejš.
Známé osobnosti nás nejenom inspirují, ale i ovlivňují, a to hned v několika věcech. Většina z TOP celebrit jsou tváří různých reklamních kampaní. Pomáhají tak firmám budovat jejich brand (podporují povědomí o značce).
Relevantní uvěřitelné pouto mezi osobností a oborem podnikání je důležité
Pro zvýšení důvěry zákazníků se snaží firmy zapojit do svých kampaní ty slavné osobnosti, které jsou v úzkém kontaktu s oborem podnikání. Jak? Zde je jeden příklad za všechny. V reklamách na různé kuchyňské vybavení můžete narazit na mediálně známé kuchaře.
Sociální sítě jsou dnes silným spojencem firem
Kromě televizních stanic a programů můžete reklamy se známými tvářemi a celebritami vidět jak na Facebooku, tak Instagramu. Pokud si pustíte televizi a film, který máte rádi, zkuste si počkat na reklamy. Během krátké doby uvidíte několik známých osobností. Známé tváře v reklamě mohou pomoci firmám rychleji růst a vybudovat si tzv. brand (značku), jak jsme již naznačovali v předchozích odstavcích.