REKVALIFIKAČNÍ KURZ Pracovník grafického studia - 3D modelování Blender Online
Pro koho je kurz určen:
- Pro začátečníky, kteří by se rádi naučili tvořit ve 3D prostoru.
- Pro začínající umělce toužící získat praktické znalosti nutné k vytváření profesionálních 3D modelů.
- Herním tvůrcům, kteří by rádi vytvářeli modely pro své hry a projekty.
- Pro začínající umělce, kteří chtějí získat přehled o možnostech 3D tvorby a všech aspektů, jako např. texturování, riggování atp.
- Pro majitele firem, organizátory herních či digitálních akcí, kteří si přejí vytvářet své vlastní modely, textury, animace.
- Předchozí zkušenosti v oboru 3D modelace či texturování nejsou nutností.
V kurzu se naučíte:
- Praktické i teoretické základy 3D modelace nutné pro tvorbu profesionálních modelů.
- Upravovat modely a vytvářet textury v programu Blender, Maya a ZBrush.
- Naučit se správný postup při vytváření UV’s pro vaše modely.
- Vytvářet 3D modely a naučit se ve zmíněných programech, které se používají profesionálně ve studiích.
- Chápat pojem "3D model" a jak nad ním uvažovat.
- Navrhovat vlastní charaktery, architekturu a další objekty vhodné do herních či filmových studií.
- Stáhnout si hotové modely a upravit je dle potřeby.
- Správně uvažovat při tvorbě 3D modelací, díky postřehům a tipům od lektora z oboru.
- Získáte inspiraci z děl významných osobností oborů 3D modelace, herního designu a filmových produkcí.
Studijní materiály:
- Úspěšný absolvent získá oficiální osvědčení o rekvalifikaci s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností pro rekvalifikační program Pracovník/pracovnice grafického studia.
- Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního a kreativního zaměstnání.
- Pro účast v kurzu je požadován dosažen věk 18 let.
Osnova kurzu
- 1. Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
- 2. Co je to 3D model a pro co se používá
- 2.1 Teoretické základy modelace (co je polygon, potřeba čistých UV’s, rozdělení)
- 2.2 Ukázání si základů v programu Blender/Maya (pohyb po prostoru, menu)
- 2.3 Teorie – tipy pro tvorbu 3D modelace
- 3. Základy správného workflow při vytváření
- 3.1 Vytvoření samotného modelu v Blenderu/Maye
- 3.2 Úprava stažených modelů v aplikaci Blender/Maya
- 4 Seznámení se s aplikací ZBrush
- 4.1 Tvorba textur
- 5 Úprava UV’s pro následnou práci s objektem
- 5.1 Export modelu pro následnou práci v herním enginu/filmové produkci
- 5.2 Využití umělé inteligence v oboru 3D modelace
- 6 Využítí AI v 3D grafice
Aktuání termíny pro
Město | Termín | Délka | Rozvrh | Konečná cena | Objednávka |
---|---|---|---|---|---|
Online | 15. 2. - 19. 4. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So) | 10 dní | 9:00 - 15:00 So | 39990 Kč | objednat |