REKVALIFIKAČNÍ KURZ Pracovník grafického studia - 3D modelování Blender

Pro koho je kurz určen:

  • Pro začátečníky, kteří by se rádi naučili tvořit ve 3D prostoru.
  • Pro začínající umělce toužící získat praktické znalosti nutné k vytváření profesionálních 3D modelů.
  • Herním tvůrcům, kteří by rádi vytvářeli modely pro své hry a projekty.
  • Pro začínající umělce, kteří chtějí získat přehled o možnostech 3D tvorby a všech aspektů, jako např. texturování, riggování atp.
  • Pro majitele firem, organizátory herních či digitálních akcí, kteří si přejí vytvářet své vlastní modely, textury, animace.
  • Předchozí zkušenosti v oboru 3D modelace či texturování nejsou nutností.

 
V kurzu se naučíte:

  • Praktické i teoretické základy 3D modelace nutné pro tvorbu profesionálních modelů.
  • Upravovat modely a vytvářet textury v programu Blender, Maya a ZBrush.
  • Naučit se správný postup při vytváření UV’s pro vaše modely.
  • Vytvářet 3D modely a naučit se ve zmíněných programech, které se používají profesionálně ve studiích.
  • Chápat pojem "3D model" a jak nad ním uvažovat.
  • Navrhovat vlastní charaktery, architekturu a další objekty vhodné do herních či filmových studií.
  • Stáhnout si hotové modely a upravit je dle potřeby.
  • Správně uvažovat při tvorbě 3D modelací, díky postřehům a tipům od lektora z oboru.
  • Získáte inspiraci z děl významných osobností oborů 3D modelace, herního designu a filmových produkcí.

Garant kurzu Programator www aplikací

Studijní materiály:

  • Úspěšný absolvent získá oficiální osvědčení o rekvalifikaci s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností pro rekvalifikační program Pracovník/pracovnice grafického studia.
  • Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního a kreativního zaměstnání.
  • Pro účast v kurzu je požadován dosažen věk 18 let.

Osnova kurzu

  • 1. Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
  • 2. Co je to 3D model a pro co se používá
  • 2.1 Teoretické základy modelace (co je polygon, potřeba čistých UV’s, rozdělení)
  • 2.2 Ukázání si základů v programu Blender/Maya (pohyb po prostoru, menu)
  • 2.3 Teorie – tipy pro tvorbu 3D modelace
  • 3. Základy správného workflow při vytváření
  • 3.1 Vytvoření samotného modelu v Blenderu/Maye
  • 3.2 Úprava stažených modelů v aplikaci Blender/Maya
  • 4 Seznámení se s aplikací ZBrush
  • 4.1 Tvorba textur
  • 5 Úprava UV’s pro následnou práci s objektem
  • 5.1 Export modelu pro následnou práci v herním enginu/filmové produkci
  • 5.2 Využití umělé inteligence v oboru 3D modelace
  • 6 Využítí AI v 3D grafice

Aktuání termíny pro
Město Termín Délka Rozvrh Konečná cena Objednávka
Online15. 2. - 19. 4. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So)10 dní 9:00 - 15:00
So
39990 Kčobjednat