REKVALIFIKAČNÍ KURZ Personalistika Ostrava

Celkové hodnocení kurzu:
4.92/5
celkem 388 hodnocení

Pro koho je kurz určen:

  • převážně pro úplné začátečníky, ale i pro ty, co již něco znají a chtějí si svoje znalosti z personalistiky rozšířit.
  • pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se rozvíjejícím oboru, baví je práce s lidmi a rádi na sobě pracují.

Garantka kurzu Personalistika Ing. Romana Hubáčková

Hlavní důvody proč si vybrat rekvalifikační kurz Personalistiky

  • Jedná se o velmi žádanou práci, která v poslední době zažívá opravdový boom. Podle portálu jobs.cz se jedná o druhou nejžádanější pozici.
  • Firmy teď hledají opravdu spoustu nových lidí v nejrůznějších profesích. Aby to zvládly, potřebují dostatek personalistů.
  • Naučíte se samostatně řídit personální agendu od náboru nových zaměstnanců, až po ukončení pracovního poměru.
  • Zajímavá práce v rychle se rozvíjejícím oboru, pro ty co baví pracovat s lidmi.
  • Absolvováním kurzu naše podpora nekončí. Po skončení kurzu máte i nadále přístup do uzavřené facebookové skupiny, kde můžete sdílet své zkušenosti a radit se.
  • S výukou rekvalifikačního kurzu Personalistika máme dlouholeté zkušenosti a více než 1500 spokojených absolventů, proto získal certifikát ověřeno absolventy.

Studijní materiály:

  • Prověřená učebnice založená na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy speciálně pro kurz Personalistiky. Ukázka učebnice
  • Kurz zahrnuje řadu příkladů i praktických aplikací jednotlivých oblastí problematiky z oblasti personalistiky.
  • Získáte přístup do e-learningu, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
  • Ke kurzu dostanete roční přístup k videokurzům Personalistika pracovněprávní vztahy a Mzdové účetnictví a personalistika na počítači.

Rekvalifikační kurz Personalitiky Výuka rekvalifikačního kurzu

Osvědčení:

  • Po úspěšném složení zkoušky z profesní kvalifikace, dostanete osvědčení o získání profesní kvalifikace pro profesní kvalifikaci Personalista/personalistka.
  • Po splnění minimální docházky 80%, získáte potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.
  • Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.
  • Pro účastníky, kteří mají nejvyšší dosažené vzdělání základní, je kurz platný jako vzdělávací, nikoliv rekvalifikační.
  • Profesní zkouška je vykonávána podle hodnotícího standartu prezenční formou. Pokud jste si zvolili kurz online a chcete absolvovat profesní zkoušku, je nutné si vybrat prezenční termín zkoušky. Termíny zkoušky bývají v poslední den prezenčního kurzu.

Osnova kurzu

  • 1. Pracovněprávní vztahy
    • - Vznik pracovního poměru, překážky v práci, skončení pracovního poměru, hromadné propouštění, doručování písemností
  • 2. Osobní spis
    • - postup získávání, pohovor, výběr zaměstnanců, přijímání a ukončování prac. poměru, dohody
  • 3. Řízení lidských zdrojů
    • - Vývoj personální práce, personální útvar, firemní kultura
  • 4. Písemné dokumenty a informační systémy
    • - Tvorba vnitřních předpisů, personální práce v informačních systémech
  • 5. Personální plánování a nábor zaměstnanců
    • - Získávání a výběr zaměstnanců, adaptační proces
  • 6. Vytváření popisu pracovního místa
  • 7. BOZP
    • - Lékařské prohlídky, pracovní doba a pracovní prostředí v souvislosti s BOZP, požární ochrana
  • 8. Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
    • - Plánování vzdělávání, metody vzdělávání, hodnocení vzdělávání
  • 9. Řízení výkonnosti, motivace a hodnocení
    • - Techniky hodnocení zaměstnanců, chyby při hodnocení zaměstnanců, motivace
  • 10. Kompetence a kompetenční modely
    • - Tvorba kompetenčních modelů, chyby při zavádění kompetenčních modelů
  • 11. Odměňování zaměstnanců
    • - Mzdy, plat, zaměstnanecké benefity
  • 12. Lidé generace X, Y, Z a Alfa
    • - Charakteristiky jednotlivých generací
  • 13. Využití sociálních sítí v řízení lidských zdrojů
    • - Využití sociálních sítí při náboru, výhody a nevýhody využití
  • 14. Odborové organizace
    • - Kolektivní smlouva a kolektivní vyjednávání, rada zaměstnanců
  • 15. Obchodní korporace v souvislosti s personální prací
    • - Druhy obchodních korporací a statutární orgány v napojení na personální práci
  • 16. Nepodnikatelská sféra
    • - Personální práce ve školství a v územní veřejné správě
  • 17. Vysílání zaměstnanců do zemí EU a zaměstnávání cizinců
    • - Ohlašovací povinnost zaměstnavatele, správní formality, zaměstnanecká karta, modrá karta

Aktuání termíny pro
Město Termín Délka Rozvrh Konečná cena Objednávka
Ostrava26. 1. - 30. 3. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (Ne)10 dní 9:00 - 15:00
Ne
16990 Kčobjednat
Názory účastníků kurzu pro

- vysoká profesní úroveň paní lektorky - odbornost - lidský přístup, hloubku vysvětlení dané problematiky - ochota + emailová komunikace - vždy vše zodpovězeno - kurz doporučuji absolvovat pod jejím vedením i pro ty, co s touto problematikou snad nikdy nepřišli do styku - "ukázky" z praxe

Markéta Š., Ostrava 5/5

Nejvíce se mi líbil přístup paní lektorky Pavlíny, která nás mnohé naučila příklady z praxe. Je to velice milá lektorka s lidským přístupem, která své profesi velmi dobře rozumí, jak se říká, je to člověk na správném místě.

Lucie S., Ostrava 5/5

Největší přínost je paní lektorka Lenka Pašková, naprosto skvělý odborník a člověk na svém místě.

Monika K., Ostrava 5/5

- lektorka - kolektiv - případy z praxe - do kurzu jsem chodila moc ráda, lektorka byla velmi ochotná a profesionální

Jana M., Ostrava 5/5

lektoři s praxí, osobitý přístup, možnost konzultace vzájemných nápadů a problémů z praxe, ochota lektorů zodpovídat na otázky

Gabriela V., Ostrava 5/5

Adresa školy
28.října 68/165, Ostrava 709 00

Mapa

Kontaktní osoba
Bc. Michaela Prátová
info
tel. 511 119 990