REKVALIFIKAČNÍ KURZ Personalistika České Budějovice
Pro koho je kurz určen:
- převážně pro úplné začátečníky, ale i pro ty, co již něco znají a chtějí si svoje znalosti z personalistiky rozšířit.
- pro ty, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se rozvíjejícím oboru, baví je práce s lidmi a rádi na sobě pracují.
Hlavní důvody proč si vybrat rekvalifikační kurz Personalistiky
- Jedná se o velmi žádanou práci, která v poslední době zažívá opravdový boom. Podle portálu jobs.cz se jedná o druhou nejžádanější pozici.
- Firmy teď hledají opravdu spoustu nových lidí v nejrůznějších profesích. Aby to zvládly, potřebují dostatek personalistů.
- Naučíte se samostatně řídit personální agendu od náboru nových zaměstnanců, až po ukončení pracovního poměru.
- Zajímavá práce v rychle se rozvíjejícím oboru, pro ty co baví pracovat s lidmi.
- Absolvováním kurzu naše podpora nekončí. Můžete sledovat aktuální videa na našem youtube kanálu se seznamem videí zaměřeným na mzdy a personalistiku. Chcete-li, aby vám neuniklo žádné aktuální video, potom klepněte na tlačítko ODEBÍRAT.
- S výukou rekvalifikačního kurzu Personalistika máme dlouholeté zkušenosti a více než 1500 spokojených absolventů, proto získal certifikát ověřeno absolventy.
Studijní materiály:
- Prověřená učebnice založená na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy speciálně pro kurz Personalistiky. Ukázka učebnice
- Kurz zahrnuje řadu příkladů i praktických aplikací jednotlivých oblastí problematiky z oblasti personalistiky.
- Získáte přístup do e-learningu, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
- Ke kurzu dostanete videokurz Mzdové účetnictví a personalistika na počítači.
Osvědčení:
- Po úspěšném složení zkoušky z profesní kvalifikace, dostanete osvědčení o získání profesní kvalifikace pro profesní kvalifikaci Personalista/personalistka.
- Po splnění minimální docházky 80%, získáte potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.
- Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.
- Pro účastníky, kteří mají nejvyšší dosažené vzdělání základní, je kurz platný jako vzdělávací, nikoliv rekvalifikační.
- Profesní zkouška je vykonávána podle hodnotícího standartu prezenční formou. Pokud jste si zvolili kurz online a chcete absolvovat profesní zkoušku, je nutné si vybrat prezenční termín zkoušky. Termíny zkoušky bývají v poslední den prezenčního kurzu.
Osnova kurzu
- 1. Pracovněprávní vztahy
- - Vznik pracovního poměru, překážky v práci, skončení pracovního poměru, hromadné propouštění, doručování písemností
- 2. Osobní spis
- - postup získávání, pohovor, výběr zaměstnanců, přijímání a ukončování prac. poměru, dohody
- 3. Řízení lidských zdrojů
- - Vývoj personální práce, personální útvar, firemní kultura
- 4. Písemné dokumenty a informační systémy
- - Tvorba vnitřních předpisů, personální práce v informačních systémech
- 5. Personální plánování a nábor zaměstnanců
- - Získávání a výběr zaměstnanců, adaptační proces
- 6. Vytváření popisu pracovního místa
- 7. BOZP
- - Lékařské prohlídky, pracovní doba a pracovní prostředí v souvislosti s BOZP, požární ochrana
- 8. Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
- - Plánování vzdělávání, metody vzdělávání, hodnocení vzdělávání
- 9. Řízení výkonnosti, motivace a hodnocení
- - Techniky hodnocení zaměstnanců, chyby při hodnocení zaměstnanců, motivace
- 10. Kompetence a kompetenční modely
- - Tvorba kompetenčních modelů, chyby při zavádění kompetenčních modelů
- 11. Odměňování zaměstnanců
- - Mzdy, plat, zaměstnanecké benefity
- 12. Lidé generace X, Y, Z a Alfa
- - Charakteristiky jednotlivých generací
- 13. Využití sociálních sítí v řízení lidských zdrojů
- - Využití sociálních sítí při náboru, výhody a nevýhody využití
- 14. Odborové organizace
- - Kolektivní smlouva a kolektivní vyjednávání, rada zaměstnanců
- 15. Obchodní korporace v souvislosti s personální prací
- - Druhy obchodních korporací a statutární orgány v napojení na personální práci
- 16. Nepodnikatelská sféra
- - Personální práce ve školství a v územní veřejné správě
- 17. Vysílání zaměstnanců do zemí EU a zaměstnávání cizinců
- - Ohlašovací povinnost zaměstnavatele, správní formality, zaměstnanecká karta, modrá karta
Město | Termín | Délka | Rozvrh | Konečná cena | Objednávka |
---|---|---|---|---|---|
České Budějovice | 25. 1. - 29. 3. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So) | 10 dní | 9:00 - 15:00 So | 16990 Kč | objednat |
Oceňuji přístup lektorky, snaha o vysvětlení, provázela nás celým kurzem s ochotou, důkladně probraní někdy nelehkých témat, bohaté praktické procvičování na požádání.
Šárka Š., České Budějovice 5/5Přínos školení budu schopná posoudit v budoucnosti. Lektorka byla velice příjemná a vždy ochotná zodpovědět jakýkoliv dotaz.
Petra T., České Budějovice 4.5/5připravenost a ochota lektora, dostatečné množství příklad z praxe
Kateřina F., České Budějovice 4.5/52 lektorky - dva názory získání obecného přehledu práce personalisty přínos - praktické věci
Iveta N., České Budějovice 4.5/5spousta nových informací
Jana H., České Budějovice 5/5