REKVALIFIKAČNÍ KURZ Online marketing Zlín
Celkové hodnocení kurzu:
4.83/5
4.83/5
Pro koho je kurz určen:
- Pro úplné začátečníky, kteří se chtějí naučit orientovat v moderním oboru, jako je online marketing na internetu.
- Pro ty co už něco znají, chtějí si své znalosti osvěžit nebo zdokonalit.
Studijní materiály:
- Prověřená učebnice založená na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy speciálně pro kurz Online marketing.
- Získáte přístup do nejmodernějšího e-learningu, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
- Online marketing si studenti procvičují na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit počítač, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 1000 Kč.
Osvědčení:
- Po úspěšném složení zkoušky z profesní kvalifikace, dostanete osvědčení o získání profesní kvalifikace pro profesní kvalifikaci Nákupčí pro internet, multimédia a nová média (66-032-M).
- Po splnění minimální docházky 80 %, získáte potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.
- Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.
- Profesní zkouška je vykonávána podle hodnotícího standardu prezenční formou. Pokud jste si zvolili kurz online a chcete absolvovat profesní zkoušku, je nutné si vybrat prezenční termín zkoušky. Termíny zkoušky bývají v poslední den prezenčního kurzu.
Osnova kurzu
1) INTERNET
- Co je online marketing?
- Vyhledávače – Seznam, Google, Bing apod.
- SEO
- PPC reklama – Sklik, Google Ads
- Facebook reklama
- E-mail marketing
- Obsahový marketing – blog, video, podcast, foto
- Web / E-shop – struktura, základní prvky a stránky
- Speciální stránky – landing page, prodejní stránka
2) MULTIMÉDIA
- Co jsou multimédia?
- Výběr: webináře, HbbTV, mediální weby (Seznam, iDnes, Aktuálně apod.)
- Reklama v multimédiích
3) NOVÁ MÉDIA
- Co jsou nová média?
- Výběr: sociální sítě, videoplatformy, podcastové platformy, blogové platformy
- Reklama v nových médiích – formáty, reklamní platformy, influenceři
4) MEDIÁLNÍ PLÁN
- Fáze mediálního plánování
- Strategie
- Cíle
- Výběr médií, mediaplán
- Reporting
5) ROZPOČET
- Reklamní ceníky
- Návrh rozpočtu dle mediaplánu
- Stanovení investic, návratnost
6) NÁZVOSLOVÍ
- Přehled pojmů
7) ZÍSKÁVÁNÍ DAT
- Analytické online nástroje – Google Analytics, ostatní
- Agentury zpracovávající mediální průzkumy, statistické instituce – např. Netmonitor, STEM/MARK, ČSÚ atd., datové výstupy projektů
- Práce s daty
8) VZDĚLÁVÁNÍ
- Marketingové online magazíny
- Marketingoví odborníci
- Marketingové a reklamní agentury
Aktuání termíny pro
Město | Termín | Délka | Rozvrh | Konečná cena | Objednávka |
---|---|---|---|---|---|
Zlín | 1. 2. - 5. 4. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So) | 10 dní | 9:00 - 15:00 So | 14990 Kč | objednat |
Názory účastníků kurzu pro
Osobní přístup lektorů,praktické příklady.
Ján D., Zlín 5/5