REKVALIFIKAČNÍ KURZ Online marketing Online

Celkové hodnocení kurzu:
4.83/5

Pro koho je kurz určen:

  • Pro úplné začátečníky, kteří se chtějí naučit orientovat v moderním oboru, jako je online marketing na internetu.
  • Pro ty co už něco znají, chtějí si své znalosti osvěžit nebo zdokonalit.

Garant kurzu Online marketing

Studijní materiály:

  • Prověřená učebnice založená na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy speciálně pro kurz Online marketing.
  • Získáte přístup do nejmodernějšího e-learningu, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
  • Online marketing si studenti procvičují na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit počítač, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 1000 Kč.

Výuka kurzu

Osvědčení:

  • Po úspěšném složení zkoušky z profesní kvalifikace, dostanete osvědčení o získání profesní kvalifikace pro profesní kvalifikaci Nákupčí pro internet, multimédia a nová média (66-032-M).
  • Po splnění minimální docházky 80 %, získáte potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.
  • Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.
  • Profesní zkouška je vykonávána podle hodnotícího standardu prezenční formou. Pokud jste si zvolili kurz online a chcete absolvovat profesní zkoušku, je nutné si vybrat prezenční termín zkoušky. Termíny zkoušky bývají v poslední den prezenčního kurzu.

Pokračovat

Zajímá vás digitální marketing? Chcete si vydělat peníze a ušetřit čas, a to bez zbytečné námahy, neúspěchu a zklamání? Získejte nefér výhodu v konkurenčním boji. Nabízíme vám perfektní řešení, jak dosáhnout vyšších zisků ve firmě, nebo jak najít dobře placenou práci v oboru.

S námi se naučíte, jak vytvořit kvalitní webové stránky, které vám budou vydělávat peníze, jak využít ve svůj prospěch sociální sítě, jak přivést nové zákazníky a ty stávající si udržet, a jak psát úspěšné prodejní texty. Řekneme si, jak se dělá e-mailing, tvoří newslettery a jak vyzrát na placenou reklamu na internetu. Především ale budete vědět, jak všechna data správně vyhodnotit.

Online marketing je obor, který prochází častými změnami, proto je důležité se neustále vzdělávat. Pojďte do toho s námi – naučte se používat efektivně a správně všechny nástroje digitálního marketingu.

Absolvent kurzu se dobře orientuje v základních principech marketingu a marketingového mixu, umí efektivně využít znalosti o marketingovém prostředí a marketingových analýzách. Skvěle ovládá principy marketingové strategie a marketingového průzkumu.

Po absolvování kurzu najdete uplatnění jako:

  • Marketingový specialista
  • Nákupčí na internetu
  • Správce sociálních sítí
  • PPC specialista
  • Marketing Manager
  • Brand Manager
  • Key Account Manager
  • Produktový Manager
  • Marketingový stratég
  • Media konzultant

Osnova kurzu

1) INTERNET

  • Co je online marketing?
  • Vyhledávače – Seznam, Google, Bing apod.
  • SEO
  • PPC reklama – Sklik, Google Ads
  • Facebook reklama
  • E-mail marketing
  • Obsahový marketing – blog, video, podcast, foto
  • Web / E-shop – struktura, základní prvky a stránky
  • Speciální stránky – landing page, prodejní stránka

2) MULTIMÉDIA

  • Co jsou multimédia?
  • Výběr: webináře, HbbTV, mediální weby (Seznam, iDnes, Aktuálně apod.)
  • Reklama v multimédiích

3) NOVÁ MÉDIA

  • Co jsou nová média?
  • Výběr: sociální sítě, videoplatformy, podcastové platformy, blogové platformy
  • Reklama v nových médiích – formáty, reklamní platformy, influenceři

4) MEDIÁLNÍ PLÁN

  • Fáze mediálního plánování
  • Strategie
  • Cíle
  • Výběr médií, mediaplán
  • Reporting

5) ROZPOČET

  • Reklamní ceníky
  • Návrh rozpočtu dle mediaplánu
  • Stanovení investic, návratnost

6) NÁZVOSLOVÍ

  • Přehled pojmů

7) ZÍSKÁVÁNÍ DAT

  • Analytické online nástroje – Google Analytics, ostatní
  • Agentury zpracovávající mediální průzkumy, statistické instituce – např. Netmonitor, STEM/MARK, ČSÚ atd., datové výstupy projektů
  • Práce s daty

8) VZDĚLÁVÁNÍ

  • Marketingové online magazíny
  • Marketingoví odborníci
  • Marketingové a reklamní agentury

Aktuání termíny pro
Město Termín Délka Rozvrh Konečná cena Objednávka
Online13. 1. - 20. 2. 2025 Délka: 12 dní Rozvrh: 16:00 - 20:00 (Po, Čt)12 dní 16:00 - 20:00
Po, Čt
14990 Kčobjednat
Online19. 1. - 23. 3. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (Ne)10 dní 9:00 - 15:00
Ne
14990 Kčobjednat
Online1. 2. - 5. 4. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (Ne)10 dní 9:00 - 15:00
Ne
14990 Kčobjednat
Online10. 2. - 20. 3. 2025 Délka: 12 dní Rozvrh: 16:00 - 20:00 (Po, Čt)12 dní 16:00 - 20:00
Po, Čt
14990 Kčobjednat
Názory účastníků kurzu pro

Báru jsem poznal při kurzech Online marketingu pořádané firmou Orange Academy. Její práce byla úvod do Online marketingu a nastavování PPC kampaní. Bára je jako Online specialista opravdu člověk na svém místě, je vidět, že jí práce ohromně baví a o své vědomosti a zážitky z praxe se ráda podělí se svými studenty. Během kurzu vládla velice příjemná a přátelská atmosféra. Báru rozhodně doporučuji a uvítal bych s ní další kurzy, školení, semináře na toto téma.

Ivo M., Praha 5/5

S Bárou jsem se setkala na kurzu Online marketingu pořádaném Orange Academy. Tématem bylo seznámení s nastavováním PPC kampaní. Bára dokázala svým výkladem zaujmout a do dané tématiky brzy zasvětit i člověka, který se s tématem doposud nesetkal. Báře se podařilo své nadšení pro obor přenést i na své studenty. Zejména jsem ocenila příklady z praxe. Kurz s Bárou doporučuji.

Gabriela B., Praha 4.5/5

Osobní přístup lektorů,praktické příklady.

Ján D., Zlín 5/5