REKVALIFIKAČNÍ KURZ Obsluha osobního počítače - MS Office zaměřeno na Excel Online

Pro koho je kurz určen:

  • Pro začátečníky, kteří chtějí získat dovednosti v oblasti kancelářských programů z balíčku Microsoft Office a chtějí se uplatnit na trhu práce.
  • Pro všechny zájemce toužící vytvářet poutavé dokumenty, tabulky a prezentace pro svoji firmu či zaměstnavatele.
  • Kurz je navržen tak, aby vyhovoval všem, kteří chtějí krok po kroku ovládnout práci s aplikacemi Word, Excel a PowerPoint.

V kurzu se naučíte:

  • Profesionálně formátovat dokumenty ve Wordu, pracovat s obrázky, tabulkami, styly a vytvářet dlouhé texty s referencemi.
  • Zvládnout hromadnou korespondenci ve Wordu pro efektivní rozesílání dopisů nebo e-mailů skupině adresátů.
  • Pracovat s důležitými Excelovými funkcemi jako jsou například funkce KDYŽ, SVYHLEDAT nebo COUNTIF pro pokročilejší výpočty a filtrování dat.
  • Analyzovat data v Excelu pomocí funkcí, kontingenčních tabulek, grafů a podmíněného formátování pro přehledné vyhodnocení.
  • Tvořit dynamické prezentace v PowerPointu včetně práce s motivy, animacemi, časováním a přípravou podkladů pro tisk.
  • Orientovat se v pokročilých možnostech programů a zvýšit tak svou produktivitu.
  • Efektivně propojovat data mezi aplikacemi (např. Excelový graf do PowerPointu).

Garant kurzu Programator www aplikací

Studijní materiály:

  • Úspěšný absolvent získá oficiální osvědčení o rekvalifikaci s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností pro rekvalifikační program MS Office.
  • Ke kurzu dostanete přístup k videokurzům MS Office online.
  • Ovládání programů si studenti procvičují na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve Vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování.
  • Budete-li chtít zapůjčit notebook, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 1000 Kč.
  • Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.
  • Pro účast v kurzu je požadován dosažen věk 18 let.

Osnova kurzu

  • 1. Úvod 
  • 1.1 Seznámení se s kancelářskými balíky
  • 2. MS Word
  • 2.1 Prostředí aplikace Word
  • 2.2 Formátování textu
  • 2.3 Formátování odstavce
  • 2.4 Styly
  • 2.5 Použití seznamů
  • 2.6 Rozložení stránky
  • 2.7 Obrázky a tabulky
  • 2.8 Záhlaví a zápatí
  • 2.9 Tabulátory
  • 2.10 Kontrola pravopisu a gramatiky
  • 2.11 Použití šablon
  • 2.12 Tisk dokumentu
  • 2.13 Reference - obsah, poznámky pod čarou, rejstřík
  • 2.14 Hromadná korespondence
  • 2.15 Pokročilé zobrazení
  • 3. MS Excel
  • 3.1 Prostředí aplikace Excel
  • 3.2 Formátování sešitu
  • 3.3 Rozložení stránky při tisku
  • 3.4 Matematické funkce
  • 3.5 Vyhledávací funkce
  • 3.6 Statistické funkce
  • 3.7 Funkce AUTOSUM
  • 3.8 Řady
  • 3.9 Definované názvy
  • 3.10 Grafy
  • 3.11 Tabulky
  • 3.12 Kontingenční tabulky
  • 3.13 Podmíněné formátování
  • 3.14 Filtry
  • 3.15 Práce s datumem a časem
  • 3.16 Pokročilé zobrazení
  • 4. MS PowerPoint
  • 4.1 Prostředí aplikace PowerPoint
  • 4.2 Rozložení snímků
  • 4.3 Motivy prezentací
  • 4.4 Práce s obrázky, tabulkou, diagramy
  • 4.5 Práce se snímky
  • 4.6 Přechody mezi snímky
  • 4.7 Animace objektů
  • 4.8 Časování prezentace
  • 4.9 Uspořádání prezentace do oddílů
  • 4.10 Poznámky
  • 4.11 Kontrola pravopisu a gramatiky
  • 4.12 Tvorba podkladů pro prezentaci
  • 4.13 Zobrazení prezentujícího
  • 4.14 Export prezentace
  • 4.15 Tisk prezentace

Aktuání termíny pro
Město Termín Délka Rozvrh Konečná cena Objednávka
Online29. 11. 2025 - 11. 1. 2026 Délka: 12 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So, Ne)12 dní 9:00 - 15:00
So, Ne
39990 Kčobjednat