REKVALIFIKAČNÍ KURZ Obsluha osobního počítače - MS Office zaměřeno na Excel Online
Pro koho je kurz určen:
- Pro začátečníky, kteří chtějí získat dovednosti v oblasti kancelářských programů z balíčku Microsoft Office a chtějí se uplatnit na trhu práce.
- Pro všechny zájemce toužící vytvářet poutavé dokumenty, tabulky a prezentace pro svoji firmu či zaměstnavatele.
- Kurz je navržen tak, aby vyhovoval všem, kteří chtějí krok po kroku ovládnout práci s aplikacemi Word, Excel a PowerPoint.
V kurzu se naučíte:
- Profesionálně formátovat dokumenty ve Wordu, pracovat s obrázky, tabulkami, styly a vytvářet dlouhé texty s referencemi.
- Zvládnout hromadnou korespondenci ve Wordu pro efektivní rozesílání dopisů nebo e-mailů skupině adresátů.
- Pracovat s důležitými Excelovými funkcemi jako jsou například funkce KDYŽ, SVYHLEDAT nebo COUNTIF pro pokročilejší výpočty a filtrování dat.
- Analyzovat data v Excelu pomocí funkcí, kontingenčních tabulek, grafů a podmíněného formátování pro přehledné vyhodnocení.
- Tvořit dynamické prezentace v PowerPointu včetně práce s motivy, animacemi, časováním a přípravou podkladů pro tisk.
- Orientovat se v pokročilých možnostech programů a zvýšit tak svou produktivitu.
- Efektivně propojovat data mezi aplikacemi (např. Excelový graf do PowerPointu).
Studijní materiály:
- Úspěšný absolvent získá oficiální osvědčení o rekvalifikaci s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností pro rekvalifikační program MS Office.
- Ke kurzu dostanete přístup k videokurzům MS Office online.
- Ovládání programů si studenti procvičují na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve Vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování.
- Budete-li chtít zapůjčit notebook, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 1000 Kč.
- Výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.
- Pro účast v kurzu je požadován dosažen věk 18 let.
Osnova kurzu
- 1. Úvod
- 1.1 Seznámení se s kancelářskými balíky
- 2. MS Word
- 2.1 Prostředí aplikace Word
- 2.2 Formátování textu
- 2.3 Formátování odstavce
- 2.4 Styly
- 2.5 Použití seznamů
- 2.6 Rozložení stránky
- 2.7 Obrázky a tabulky
- 2.8 Záhlaví a zápatí
- 2.9 Tabulátory
- 2.10 Kontrola pravopisu a gramatiky
- 2.11 Použití šablon
- 2.12 Tisk dokumentu
- 2.13 Reference - obsah, poznámky pod čarou, rejstřík
- 2.14 Hromadná korespondence
- 2.15 Pokročilé zobrazení
- 3. MS Excel
- 3.1 Prostředí aplikace Excel
- 3.2 Formátování sešitu
- 3.3 Rozložení stránky při tisku
- 3.4 Matematické funkce
- 3.5 Vyhledávací funkce
- 3.6 Statistické funkce
- 3.7 Funkce AUTOSUM
- 3.8 Řady
- 3.9 Definované názvy
- 3.10 Grafy
- 3.11 Tabulky
- 3.12 Kontingenční tabulky
- 3.13 Podmíněné formátování
- 3.14 Filtry
- 3.15 Práce s datumem a časem
- 3.16 Pokročilé zobrazení
- 4. MS PowerPoint
- 4.1 Prostředí aplikace PowerPoint
- 4.2 Rozložení snímků
- 4.3 Motivy prezentací
- 4.4 Práce s obrázky, tabulkou, diagramy
- 4.5 Práce se snímky
- 4.6 Přechody mezi snímky
- 4.7 Animace objektů
- 4.8 Časování prezentace
- 4.9 Uspořádání prezentace do oddílů
- 4.10 Poznámky
- 4.11 Kontrola pravopisu a gramatiky
- 4.12 Tvorba podkladů pro prezentaci
- 4.13 Zobrazení prezentujícího
- 4.14 Export prezentace
- 4.15 Tisk prezentace
Aktuání termíny pro
Město | Termín | Délka | Rozvrh | Konečná cena | Objednávka |
---|---|---|---|---|---|
Online | 29. 11. 2025 - 11. 1. 2026 Délka: 12 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So, Ne) | 12 dní | 9:00 - 15:00 So, Ne | 39990 Kč | objednat |