REKVALIFIKAČNÍ KURZ Asistent/ka Online
5/5
Kurz je určen pro ty:
- kteří si chtějí prohloubit znalosti v oblasti administrativy, komunikace, společenského chování a legislativy související s prací asistenta/asistentky, a kteří chtějí znát náplň práce asistenta/ky,
- kteří jsou registrováni na úřadu práce, ale i pro ty, kteří již mají znalosti tohoto oboru z praxe,
- kteří se chtějí naučit psát všemi deseti.
Studijní materiály:
- Prověřená učebnice založená na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy speciálně pro kurz Asistentka
- Získáte přístup do e-learningu, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
- Příklady si můžete procvičovat na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit notebook, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 1000 Kč.
Osvědčení:
- Po úspěšném složení zkoušky z profesní kvalifikace, dostanete osvědčení o získání profesní kvalifikace pro profesní kvalifikaci Asistent/asistentka 62-008-M.
- Po splnění minimální docházky 80%, získáte potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.
- Absolvování kurzu výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.
- Profesní zkouška je vykonávána podle hodnotícího standartu prezenční formou. Pokud jste si zvolili kurz online a chcete absolvovat profesní zkoušku, je nutné si vybrat prezenční termín zkoušky. Termíny zkoušky bývají v poslední den prezenčního kurzu.
- Kurz není podmíněn dosažením určitého stupně vzdělání.
Osnova kurzu
1. Vedení administrativy s pomocí softwarového vybavení
- znalost využití textového editoru, tabulkového procesu, prezentace a internetu
- vytvoření zápisu z porady
- obchodní korespondence
- elektronická pošta a datové schránky
- organizace práce v sekretariátu
2. Firemní procesy
- principy řízení organizace
- firemní kultura
3. Komunikační dovednosti
- znalost českého jazyka slovem i písmem
- znalost telefonování
- znalost v oblasti řešení konfliktů
4. Zásady společenského chování a vystupování
- základní pravidla společenského chování
- zásady sebeprezentace v rámci firmy
- pravidla gastronomie
5. Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji
- evidence korespondence
- znalost vedení spisové služby
- skartační řízení a zákon o archivaci
- znalost zákona o ochraně osobních údajů
Město | Termín | Délka | Rozvrh | Konečná cena | Objednávka |
---|---|---|---|---|---|
Online | 14. 1. - 20. 2. 2025 Délka: 12 dní Rozvrh: 16:00 - 20:00 (Út, Čt) | 12 dní | 16:00 - 20:00 Út, Čt | 13990 Kč | objednat |
Online | 18. 1. - 22. 3. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So) | 10 dní | 9:00 - 15:00 So | 13990 Kč | objednat |
Online | 28. 1. - 6. 3. 2025 Délka: 12 dní Rozvrh: 16:00 - 20:00 (Út, Čt) | 12 dní | 16:00 - 20:00 Út, Čt | 13990 Kč | objednat |
Online | 8. 2. - 12. 4. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So) | 10 dní | 9:00 - 15:00 So | 13990 Kč | objednat |
Naše paní lektorka, její styl, jak to vykládala, pochopila jsem všechno, psaní dopisů, získala jsem nový pohled a nové věci a zkušenosti.
Kateřina V., Zlín 5/5Největší přínos - obchodní dopisy, PC Power Point, oživení ČJ, personalistka, spol. chování
Zuzana J., Ostrava 5/5Největší přínos - opakování již probraného, trpělivost lektora a vždy ochota odpovědět a pomoci, obchodní korespondence.
Pavla S., Ostrava 5/5Psaní korespodence. Promítání etiky - p. Špaček
Veronika K., Zlín 5/5Největší přínos práce a znalost z EXCEL, OU TLOOK, korespodence ...názorné promítání
Iveta T., Zlín 5/5