REKVALIFIKAČNÍ KURZ Asistent/ka, sekretář/ka

Celkové hodnocení kurzu:
5/5
celkem 14 hodnocení

Kurz je určen pro ty:

  • kteří si chtějí prohloubit znalosti v oblasti administrativy, komunikace, společenského chování a legislativy související s prací asisteta/asistentky kteří chtějí znát náplň práce asistenta/ky
  • kteří jsou registrováni na úřadu práce, ale i pro ty, kteří již mají znalosti tohoto oboru z praxe

Garantka kurzu Asistentka Ing. Romana Hubáčková

Studijní materiály:

  • Prověřená učebnice založená na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy speciálně pro kurz Asistentka
  • Získáte přístup do e-learningu, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
  • Příklady si můžete procvičovat na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve Vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit notebook, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 500Kč.

Osnova kurzu

1. Vedení administrativy pomocí softwarového vybavení

  • znalost využití textového editoru, tabulkového procesu, prezentace a internetu
  • vytvoření zápisu z porady
  • obchodní korespondence
  • elektronická pošta a datové schránky
  • organizace práce v sekretariátu

2. Firemní procesy

  • povinnost organizace z hlediska BOZP a PO
  • principy řízení organizace
  • firemní kultura

3. Komunikační dovednosti

  • znalost českého jazyka slovem i písmem
  • znalost telefonování
  • znalost v oblasti řešení konfliktů

4. Zásady společenského chování a vystupování

  • základní pravidla společenského chování
  • zásady sebeprezentace v rámci firmy
  • pravidla gastronomie

5. Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji

  • evidence korespondence
  • znalost vedení spisové služby
  • skartační řízení a zákon o archivaci
  • znalost zákona o ochraně osobních údajů

Aktuání termíny pro
Město Termín Délka Rozvrh Konečná cena Objednávka
Hradec Králové18. 4. - 20. 6. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
Praha18. 4. - 20. 6. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
Olomouc18. 4. - 20. 6. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
Plzeň18. 4. - 20. 6. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
Opava11. 7. - 12. 9. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
Brno12. 9. - 14. 11. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
Olomouc19. 9. - 21. 11. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
Zlín19. 9. - 21. 11. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
Praha19. 9. - 21. 11. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
České Budějovice26. 9. - 28. 11. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
Hradec Králové26. 9. - 28. 11. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
Ostrava27. 9. - 29. 11. 202010 dní 9:00 - 15:00
Ne
9990 Kčobjednat
Plzeň4. 10. - 6. 12. 202010 dní 9:00 - 15:00
So
9990 Kčobjednat
Pokud Vám žádný termín nevyhovuje, napište nám na info, nebo zavolejte na 511 119 990.
Názory účastníků kurzu pro

Naše paní lektorka, její styl, jak to vykládala, pochopila jsem všechno, psaní dopisů, získala jsem nový pohled a nové věci a zkušenosti.

Kateřina V., Zlín 5/5

Největší přínos - obchodní dopisy, PC Power Point, oživení ČJ, personalistka, spol. chování

Zuzana J., Ostrava 5/5

Největší přínos - opakování již probraného, trpělivost lektora a vždy ochota odpovědět a pomoci, obchodní korespondence.

Pavla S., Ostrava 5/5

Největší přínos práce a znalost z EXCEL, OU TLOOK, korespodence ...názorné promítání

Iveta T., Zlín 5/5

Psaní korespodence. Promítání etiky - p. Špaček

Veronika K., Zlín 5/5