REKVALIFIKAČNÍ KURZ Asistent/ka

Celkové hodnocení kurzu:
5/5

Kurz je určen pro ty:

  • kteří si chtějí prohloubit znalosti v oblasti administrativy, komunikace, společenského chování a legislativy související s prací asistenta/asistentky, a kteří chtějí znát náplň práce asistenta/ky,
  • kteří jsou registrováni na úřadu práce, ale i pro ty, kteří již mají znalosti tohoto oboru z praxe,
  • kteří se chtějí naučit psát všemi deseti.

Garantka kurzu Asistentka Ing. Romana Hubáčková

Studijní materiály:

  • Prověřená učebnice založená na praktických příkladech, kterou vytvořili odborníci Orange Academy speciálně pro kurz Asistentka
  • Získáte přístup do e-learningu, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
  • Příklady si můžete procvičovat na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit notebook, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 1000 Kč.

Osvědčení:

  • Po úspěšném složení zkoušky z profesní kvalifikace, dostanete osvědčení o získání profesní kvalifikace pro profesní kvalifikaci Asistent/asistentka 62-008-M.
  • Po splnění minimální docházky 80%, získáte potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.
  • Absolvování kurzu výrazně zvyšuje šanci na získání perspektivního zaměstnání.
  • Profesní zkouška je vykonávána podle hodnotícího standartu prezenční formou. Pokud jste si zvolili kurz online a chcete absolvovat profesní zkoušku, je nutné si vybrat prezenční termín zkoušky. Termíny zkoušky bývají v poslední den prezenčního kurzu.
  • Kurz není podmíněn dosažením určitého stupně vzdělání.

 

Osnova kurzu

1. Vedení administrativy s pomocí softwarového vybavení

  • znalost využití textového editoru, tabulkového procesu, prezentace a internetu
  • vytvoření zápisu z porady
  • obchodní korespondence
  • elektronická pošta a datové schránky
  • organizace práce v sekretariátu

2. Firemní procesy

  • principy řízení organizace
  • firemní kultura

3. Komunikační dovednosti

  • znalost českého jazyka slovem i písmem
  • znalost telefonování
  • znalost v oblasti řešení konfliktů

4. Zásady společenského chování a vystupování

  • základní pravidla společenského chování
  • zásady sebeprezentace v rámci firmy
  • pravidla gastronomie

5. Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji

  • evidence korespondence
  • znalost vedení spisové služby
  • skartační řízení a zákon o archivaci
  • znalost zákona o ochraně osobních údajů

Aktuání termíny pro
Město Termín Délka Rozvrh Konečná cena Objednávka
Online14. 1. - 20. 2. 2025 Délka: 12 dní Rozvrh: 16:00 - 20:00 (Út, Čt)12 dní 16:00 - 20:00
Út, Čt
13990 Kčobjednat
Brno18. 1. - 22. 3. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So)10 dní 9:00 - 15:00
So
13990 Kčobjednat
Online18. 1. - 22. 3. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So)10 dní 9:00 - 15:00
So
13990 Kčobjednat
Praha25. 1. - 29. 3. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So)10 dní 9:00 - 15:00
So
13990 Kčobjednat
Ostrava26. 1. - 30. 3. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So)10 dní 9:00 - 15:00
So
13990 Kčobjednat
Online28. 1. - 6. 3. 2025 Délka: 12 dní Rozvrh: 16:00 - 20:00 (Út, Čt)12 dní 16:00 - 20:00
Út, Čt
13990 Kčobjednat
Olomouc1. 2. - 5. 4. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So)10 dní 9:00 - 15:00
So
13990 Kčobjednat
Zlín1. 2. - 5. 4. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So)10 dní 9:00 - 15:00
So
13990 Kčobjednat
České Budějovice1. 2. - 5. 4. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So)10 dní 9:00 - 15:00
So
13990 Kčobjednat
Plzeň2. 2. - 6. 4. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So)10 dní 9:00 - 15:00
So
13990 Kčobjednat
Hradec Králové8. 2. - 12. 4. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So)10 dní 9:00 - 15:00
So
13990 Kčobjednat
Online8. 2. - 12. 4. 2025 Délka: 10 dní Rozvrh: 9:00 - 15:00 (So)10 dní 9:00 - 15:00
So
13990 Kčobjednat
Názory účastníků kurzu pro

Naše paní lektorka, její styl, jak to vykládala, pochopila jsem všechno, psaní dopisů, získala jsem nový pohled a nové věci a zkušenosti.

Kateřina V., Zlín 5/5

Největší přínos - obchodní dopisy, PC Power Point, oživení ČJ, personalistka, spol. chování

Zuzana J., Ostrava 5/5

Největší přínos - opakování již probraného, trpělivost lektora a vždy ochota odpovědět a pomoci, obchodní korespondence.

Pavla S., Ostrava 5/5

Psaní korespodence. Promítání etiky - p. Špaček

Veronika K., Zlín 5/5

Největší přínos práce a znalost z EXCEL, OU TLOOK, korespodence ...názorné promítání

Iveta T., Zlín 5/5